Details
Niemiecki Instytut Wina partnerem premium w kampanii Niemieckiej Centrali Turystyki Culinary Germany 2018
W celu powiązania i skutecznego wdrożenia działań marketingowych związanych z kampanią tematyczną "Culinary Germany", Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) i Niemiecki Instytut Wina (DWI) zawarły umowę kooperacyjną. Na określonych głównych rynkach DZT i DWI w ramach kampanii będą koordynować swe liczne działania jako partnerzy premium.
I tak np. DZT wiosną 2018 zorganizuje imprezę plenerową w stylowym otoczeniu, na której z food tracków serwowane będą szparagi, wino i chleb. DWI zaoferuje profesjonalne wsparcie w postaci degustacji win oraz ich prezentacji przez sommelierów i niemiecką królową wina.
Projekt filmowy DZT pt. "Follow the Taste" („podążaj za smakiem“) przybliża smakołyki z 16 krajów związkowych w połączeniu z odpowiednio dobranymi winami. Filmy moderowane przez znanych ekspertów ds. win i jedzenia będzie można oglądać od początku roku 2018 na stronie internetowej poświęconej kampanii, będą one również wyświetlane podczas imprez organizowanych na rynkach zagranicznych. Również w mediach społecznościowych będą zamieszczane przepisy z wykorzystaniem wina, trasy wędrówek po regionach winiarskich, tarasy widokowe na winnice etc. Ponadto DWI będzie koordynować istotne punkty programu wyjazdów promocyjnych DZT.
Z okazji podpisania umowy kooperacyjnej Petra Hedorfer, Prezes Zarządu DZT oświadczyła: "Wysokiej jakości oferta z 13 niemieckich regionów winiarskich oraz zakorzenienie kultury winiarskiej w regionie są znakiem rozpoznawczym Niemiec jako celu podróży turystycznych. Wieloletnie, bardzo udane partnerstwo z DWI dostarczy naszej kampanii dodatkowych impulsów."
Monika Reule, Członek Zarządu DWI, stwierdziła: "Współpraca z DZT i jej międzynarodowymi partnerami stwarza nam dodatkowe perspektywy sprzedaży niemieckich win. Dzięki niej możemy pozyskać nowe rynki i grupy odbiorców."
Niemiecka Centrala Turystyki
Niemiecka Centrala Turystyki (Deutsche Zentrale für Tourismus DZT) jest niemiecką "platformą turystyczną" z siedzibą w Niemczech. Zajmuje się promocją Niemiec jako celu podróży z ramienia Federalnego Ministerstwa Gospodarki i Energii (BMWi) a na swą działalność otrzymuje dotacje rządowe na podstawie uchwały niemieckiego Bundestagu. DZT opracowuje i wdraża strategie i produkty służące dalszemu wzmacnianiu pozycji niemieckich regionów turystycznych i popularyzacji niemieckiej turystyki za granicą. W tym celu utrzymuje 32 placówki na całym świecie. Bliższe informacje dostępne są w naszym internetowym centrum prasowym na stronie www.germany.travel/presse.
Niemiecki Instytut Wina
Niemiecki Instytut Wina (Deutsches Weininstitut - DWI) jest centralną organizacją ds. komunikacji i marketingu niemieckiej branży winiarskiej. Kluczowym zadaniem DWI jest promowanie jakości i wspieranie sprzedaży win z niemieckich regionów winiarskich poprzez wolne od konkurencji działania marketingowe w kraju i zagranicą. Należą do nich w głównej mierze działania PR, kampanie informacyjne wraz z odpowiednimi eventami, udział w targach krajowych i zagranicznych oraz organizacja prezentacji win i imprez wspólnie z niemieckimi producentami win na całym świecie. Dalsze informacje dotyczące niemieckiego wina i działalności DWI dostępne są na stronie internetowej www.deutscheweine.de.